Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն

Գործնական քերակություն 8

1.Վերաբերականները խմբավորե՛լ ըստ տեսակների։
Բարեբախտաբար, արդարև, անշուշտ, միայն, ահավասիկ, ի դեպ,
անպատճառ, ահա,անպայման, իսկապես, իրոք, հիրավի, ո՛չ, չէ՛, գուցե, երևի,
իմիջիայլոց, թերևս, կարծեմ, կարծես, միգուցե, այնուամենայնիվ, մի՞թե, արդյոք,
երանի, ցավոք, նույնիսկ, մանավանդ, մինչև իսկ, գեթ, լոկ, գոնե, կարծես թե,
սոսկ, միայն թե, անկասկած, հապա, մի, համենայն դեպս, այսուհետ։

Հաստատական վերաբերականներ

անշուշտ
անպատճառ
անպայման
ո՛չ
չէ՛
անկասկած

Գնահատողական վերաբերականներ

բարեբախտաբար
երանի
ցավոք

Ժխտական վերաբերականներ

ո՛չ
չէ՛

Սաստկական վերաբերականներ

ի դեպ
ահա
իմիջիայլոց
այնուամենայնիվ
նույնիսկ
մանավանդ
հապա
մի
այսուհետ

Երկբայական վերաբերականներ

գուցե
թերևս
միգուցե
կարծես թե
մինչև իսկ
կարծեմ
կարծես
միգուցե
կարծես թե
միայն թե
համենայն դեպս
մի՞թե

Սահմանափակման վերաբերականներ

միայն
գեթ
լոկ
գոնե
սոսկ

2․ Գտի՛ր վերաբերականները.

Մի՞թե վերջին պոետն եմ ես,
Վերջին երգիչն իմ երկրի,
Մա՞հն է արդյոք, թե նի՞նջը քեզ
Պատել, պայծառ Նաիրի։

Վտարանդի, երկրում աղոտ,
Լուսեղ, քեզ եմ երազում,
Եվ հնչում է, որպես աղոթք
Արքայական քո լեզուն։

Հնչում է միշտ խոր ու պայծառ,
Եվ խոցում է, և այրում,
Արդյոք բոցե վարդե՞րդ են վառ,
Թե՞ վերքերն իմ հրահրուն։

Ահով ահա կանչում եմ քեզ
Ցոլա, ցնորք Նաիրի՛, —
Մի՞թե վերջին պոետն եմ ես,
Վերջին երգիչն իմ երկրի…

3. Տրված վերաբերականները գրի՛ր ըստ կազմության՝ գոնե, նույնիսկ, իբր, անպատճառ, իբրև թե, ահա, կարծես թե, բարեբախտաբար։

Պարզ- գոնե, իբր, ահա
Բարդ-նույնիսկ, իբրև թե, կարծես թե
Ածանցավոր– անպատճառ, բարեբախտաբար

4. Կետադրի՛ր տրված նախադասությունները։

Իրոք նրան չէր հաջողվել, որևէ աշխատանք գտնել: Ոչ, դա միայն ինձ է վերաբերում: Ընկերս` անշուշտ միշտ ինձ հետ է: Արդյո՞ք լուծում ունի այս հարցը:

5. Գտի՛ր վերաբերականները, նշի՛ր տեսակը: 

Իմ ուզածի պես էլ եղավ: Իհարկե իմ սրտով է այդ պատմությունը: Գեթսահմանափակման միսաստկական բառ ասա, մի բան խոսիր: Ցավոքգնահատողական, մեզնից ոչինչ կախված չէրժխտական : Թերևս-երկբայական այս մասին նորից խոսենք: Այդ պատմությունը, ո՛չժխտական, չի կարող որևէ դեր ունենալ: 

6. Հարցերին պատասխանի՛ր վերաբերականների միջոցով։

1. Դու վստահո՞ւմ ես ընկերներիդ:
2. Գո՞հ ես  տանն անցկացրածդ օրերից:
3. Համացանցը քեզ օգնո՞ւմ է: